svenskar

Asså just nu är det inte sådär gööör kul folk här på Hostelet. Varför då då undrar ni säkert? Jo för att det är cirka 75% svenskar här just nu, svenskar är fan överallt. Nu är det ett as stort högljut tjej gäng på 9 pers som frågar så fort man går förbi om vi ska med och dricka öl eller om vi ska festa ikväll eller om vi var fulla igår, inga super intressanta konversationer helt enkelt. Sen är det tre svenska tjejer här också som verkar jäkligt märkliga, försvinn snälla. Dom släpper också sköna kommentarer som "fan vad skönt att det är så mycket svenska här, då slipper man hålla på och larva sig och prata engelska" herregud, vill man dricka öl och prata svenska så ska man fan stanna kvar i Sverige punkt slut.

 



Träffade tre bimbos från Göteborg igår kväll, stora bröst och super otrevliga. Hade sjuk lust att slänga ur mig att jag tyckte det var rätt åt dom att dom fick trängselskatt och att jag fan ska fixa böter på dom om dom inte snällar till sig lite. Så det så!

Nu ska vi iväg på middag med Jono, den ända vettiga killen här just nu, australiensare också, älskar australiensare.


Kommentarer
Postat av: Mamma-Lovisa

Hahha, jag tycker du ska dra det där med trängselskatten om du träffar fler störiga Göreborgare -det är ju jätteskoj! Puss!

2013-02-07 @ 08:32:09
Postat av: bellissima

hahahaha trängselskatt :')

2013-02-13 @ 09:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0