tequila

Förlåt. Älskar att jag börjar alla mina inlägg med att ursäkta om den dåliga uppdateringen och nu gör jag det igen. Hähä. Anledningen till det då? Tequila.

Har öst nonstop sedan vi kom hit med alla cats från hostelet. Finns tydligen inga gränser för hur kul vi har härborta. Det är ju ladies night här varje kväll med gratis dricka för alla tjejer så det går lixom inte att inte ösa.
Var på bio i fredags med några tjejer från hostelet och såg Django, kanske en av dom bästa filmerna jag sett, seriöst. Sjukt rå och sjukt blodig men så jäkla bra, och sen är ju min nya favvo skådespelare Christoph Waltz med i den och då kan det ju inte bli dåligt? Tycker att han förtjänar alla pris man kan tänka sig, så bra är han. Och så har jag kommit på att jag gärna skulle vilja vara gift med honom om jag var 20 år äldre, då får jag träna lite på min tyska också och det är ju bra. Summan av kardemumman är att Django var värd att se och att Christoph Waltz är bäst i alla kategorier.

Ligger och laddar om batterierna inför ikväll och taggar indisk mat sen blir det tequila igen. Åh tequila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0