dan fransisco

Hej katterna. Ligger i en soffa i San Fransisco och svettas som en idiot. Kan inte ha varit många som hållit tummarna för att jag skulle bli frisk idag som jag skrev för idag har jag fan varit dödssjuk. Kom efter en 9 timmars bilresa som skulle tagit 6 timmar till San Fransisco. För er som inte vet det så bor vi hos en jättesnäll som vi träffade i LA för några dagar sedan. Vi fyra bor i hans sjuuukt lilla och varma studio apartment och det är sjukt varmt. Dör!

Anyhow. Imorgon ska vi till Alcatraz och spana och göra lite mer grejer. Fy katten om jag inte är frisk imorgon då blir jag fanken arg för jag kommer avliva av att ligga ensam i lägenheten och svettas. Kiss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0