första januari ju

Nämen god morgon då! Ligger i samma säng som en halvnaken Bea med allt smink kvar från igår. Inte för att vi var så-packade-att-vi-glömde-tvätta-av-det utan för att Bea övertalade mig att lämna det på, är så pinsamt lättövertalad!

Igår var vi ute och käka på en italiensk restaurang. Det är ju lite smyg stötigt att inte vara 21 och bli behandlad som en 16 åring igen och snällt dricka cola till maten. Men vi är ju inte snälla. Så vi sprang in i ett toabås alla fyra och svepte en flaska rödvin innan vi drog vidare till klubben.
Haha det var ett sjukt intressant ställe vi hamna på. Man tänker ju att det är ganska standard att köra på klänning på nyår men tji fick vi. Vi hade missuppfattat desscoden helt! Folk kutade runt i bikini och mantel och typ neon kläder och körde sjukt intränade och seriösa dans moves, vi kände oss ganska missplacerade men det var faktiskt sjukt kul! Blev också uppraggad av en indier som var hälften så kort som mig och frågade om jag var sugen på ecstasy, det var jag ju inte och då var det slutraggat!

Ja ja, vakande 06.50 aspigga och nu ska vi ösa vidare på våran jetleg. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men gud va söta ni är! Aina det är precis som Pillan sa, du ser ut som en princessa med det där lockiga håret! Gullis½ Bea ser jätterolig ut m vinflaskan på toa, haha. Härligt att få läsa din blogg! Pusspusspuss!

2013-01-02 @ 12:15:17
Postat av: Mamma-Lovisa

nej men hjälp, kan alla läsa vad jag skriver? Ska folk kunna läsa att varje gång jag skriver tycker jag att du ser gullig ut? Det blir ju lite pinsamt, men det är väl såna som mammor är så du får stå ut!

2013-01-02 @ 12:16:38
Postat av: Anonym

Vad använder du för slags tång för att få håret så fint? :)

2013-01-02 @ 23:33:47
Postat av: Aina

Jag använder en vanlig locktång och börjar locka uppifrån och ner :)

2013-01-03 @ 05:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0