så bra så det gör ont

Förlåt för sjukt usel uppdatering. Har haft mobilen inlåst i ett skåp i ett par dagar och har varit lite gör cool för Facebook, blogg och instagram. Förlåt igen.

Vi är kvar här i Playa del Carmen och har det så bra att det gör ont. Med risk för att låta lite töntig så måste jag säga att jag är så sjukt lycklig just nu. Vill nästan gråta lite för att jag är så glad. Att resa är det bästa jag vet i hela världen. Älskar det mer än glass och sushi till och med.

Vi bor på världens bästa hostel och här ska vi kanske få jobba också, alla som jobbar här är så sjukt kattiga och snygga och coola så jag och Linn är nästan lite nervösa över att vi inte är tillräckligt tuffa. Vi får väl ta och pierca och tatuera oss lite tror jag.

Vi hänger just nu med en amerikansk tjej och två australiensiska killar. Imorgon åker vi till Tulum med killarna och stannar där två dagar sen åker vi med den amerikanska tjejen över till landet Belize (?) och chillar ett tag sen tillbaka till Carmen. Once again, fyfan vad bra livet är.

Det går inte att lägga upp bilder i inlägget men försöker slänga upp två i ett nytt. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0