buss blogga

Jo men så atte. Lördags var inte så kul faktiskt, alla ville till Puls, jag ville inte till Puls, gick till Puls ändå och tog stämpel, kände så fort jag kom in att jag var tvungen att dra hem pronto. Drog hem, gjorde human flag på henvägen och det var det, rätt värdelös kväll helt enkelt förutom flaggan då.

Är på bussen på väg till jobbet nu och känner mig lite smyg otaggad. Håller tummarna att den rara killen från glassbaren kommer förbi idag då kommer jag bli på gott humör. Annars då, middag ikväll med tjejerna och typ musikquiz. Suger på musik men älskar mat så det blir nog fint. Si, det var det!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hejjjjsan! är du singel? tycker du är grymt bra i paradise så fort du kom in så visste jag att det var du som var vinnaren

2013-12-10 @ 14:45:25
URL: http://ingeeet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0