första sedan 70 talet

Har min första lediga dag sedan typ 70 talet känns det som. Egentligen är det ljug eftersom jag var ledig förra helgen men den här veckan har varit sjukt jobbig och tuff så nu förtjänar jag fasen helg. Det är ett som är säkert. Håller på och pysslar lite med lite juridiska saker faktiskt, mailar med en advokat om en grej som jag tyvärr inte kan skriva mer om här men blir det något av det här då kommer alla få veta med buller och brak. Oj oj oj vilket kaoz. 
 
Anyway, idag ska jag fixa en massa saker. Ska köpa tyg och sy en klänning, byta ett linnne, shoppa låss på Systemet, fixa utklädnad till nästa helg, lämna in min krossade mobil från i onsdags och färga håret. Äääntligen, som jag gnällt på min lama hårfärg i evigheter nu, fuck yeah nu blir jag mörkbrun igen!
 
Japp, det var det! Ikväll blir det maniac ös som vanligt och utgång. Kickass lördag helt enkelt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0