kaoz

Hoppsan hejsan nubbar jag glömt att blogga på ett bra tag igen. Förlåtförlåtförlåt! Kortfattat så har jag jobbat och midsommarhelgen ägde sönder och kransarna blev svinbra!

Nu är jag på jobbet och styr och ikväll blir det vinmys och middag hemma hos Alice och sen vidare till Ardor för lite mer häng. En bien fredag helt enkelt! Imorgon åker jag och Linnet till Stockholm för att träffa våra Ecuador tjejer och ösa skiten ur Danderyd, är så vidrigt taggad! Jarö det var väl det tror jag. Skulle vilja skriva att jag ska lägga upp bilderna från midsommar ikväll men jag kan sätta mitt högra finger på att jag inte kommer hinna det haha. Japp!


Kommentarer
Postat av: killen.blogg.se

Snygg Aina :)

2013-06-28 @ 23:55:12
URL: http://killen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0