grabbarna i 405

Hård dag osv. Släppte en till stört skön utgång igår och satt och kollade på soluppgången och käka pizza på balkongen när vi alla kom hem, pretty awesome. Somnade vid 7, vaknade vid 9 och kom på att jag var tvungen att byta dorm, efter det vips ut på stan och styra lite. Ingen rast och ingen ro här inte!

Ikväll har vi varit på bio och sett någon märklig film som verkade ganska bra. Jag som lider av sömn apné eller liknande hade ju oddsen emot mig redan från början att klara hela filmen vaken plus faktumet att jag bara fått två timmars sömn. Slutade ju som jag hade förväntat mig i pannkaka och jag sov halva filmen.
Nu ligger jag ensam i mitt dorm, dom andra girlsen bor inte på mitt hostel ikväll för det var fullt, så nu delar jag rum med 8 håriga grabbar. En är dock gay och största gullisen, kan tänka mig att han är rätt så nöjd över rummet, en galpal och 7 killar, lucky! Förberedde mig inför inatt genom att köpa speciella sov shorts för att vara på den säkra sidan.

Ja Ja, imorgon ska vi upp tidigt och åka till stadsdelen La Boca och på kvällen ska vi på fotbollsmatch. Bäst, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Alexander

Vad är det där för suddig gullis! :)

2013-03-17 @ 17:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0