kräks i cusco

Åh störigaste wifiet jag varit med om. Bloggen har inte funkat, Facebook har inte funkat, instagram har inte funkat och inte heller min mail. Extra störigt eftersom allt har fungerat felfritt på dom andra tjejernas mobiler. Men nu så kanske det går, jag gör ett försök iafl.

Vad har hänt de senaste dagarna då? Jag har mått som en ganska stor påse kräks och i princip inte lämnat Hostelet förens igår eftermiddag för första gången. Var inte lika grym som dom andra med att hantera höjdskillnaden så jag fick en släng av höjdsjuka och har varit tvungen att gå upp och spy varje natt, party!

Cusco är 3400 meter över havet och luften är så jädra tunn. Hostelet ligger på en kulle med 928276178191 trappsteg att ta sig upp för. Tekniken man får köra dör att klara det är att ta tre steg sen stanna och vila, tre steg till och vila osv. När man tagit sig upp alla 928276178191 stegen och kommit in till hostelet så står en syrgastub lika stor som mig och väntar på en om man skulle balla ur, mycket praktiskt.

Nu ska vi käka lunch och sen ska vi iväg och rida. Kiss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0