mellan två jobb

Nu har det gått dör långt igen. Vad ska jag nu dra för ursäkt? Ehm.. Har varit mycket med.. eh.. jobbet? Men nu kan jag inte skylla på det längre, sommarjobbet är slut och jag är arbetslös eller mellan två jobb som jag hellre kallar det. Men inte tjuter jag över det, har spontant fått för mig att flytta tillbaka Stockholm och lämna Norrköping för gott 1 oktober, hoppsan! Så nu har jag helt enkelt fullt upp med fixning och packning och löpning. Kapp jag har börjat träna igen och springer faktiskt runt strömmen varje morgon som en kung. Har till och med satt igång en superstrikt diet och gått ner lite i vikt, har bildbevis men det skulle jag aldrig utsätta er för.

Anyways, känner att jag har sjukt mycket på gång nu och vill faktiskt dokumentera det här och komma ihåg det sen. Så vi hörs snart, lovar! PUSS


Kommentarer
Postat av: Marcus

Hur känns det att ligga första dagen på paradise hotel? =) Haha, snacka om desperat

2013-11-27 @ 03:10:01
Postat av: ida

aina du ä en sjukt fin tjej jag hejjade på dig i hela jävla paradise hotell, sen kom dendär helvetes jeppe o förstörde skiten

2014-02-06 @ 17:51:30
URL: http://www.nattstad.se/iidabacklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0